“Άκου τη θάλασσα…….”
6 Ιουλίου @ 18:30 - 20:30
Το Τμήμα Εικαστικών του Δήμου Αλεξανδρούπολης σε συνεργασία με τον Εικαστικό Σύλλογο, σας προσκαλεί να δημιουργήσουμε μαζί εικόνες εμπνευσμένες από τη θάλασσα
Σας περιμένουμε εκεί!

Το Τμήμα Εικαστικών του Δήμου Αλεξανδρούπολης σε συνεργασία με τον Εικαστικό Σύλλογο, σας προσκαλεί να δημιουργήσουμε μαζί εικόνες εμπνευσμένες από τη θάλασσα
Σας περιμένουμε εκεί!