“Άκου τη θάλασσα…….”
5 Ιουλίου @ 18:30 - 20:30
Το Τμήμα Εικαστικών του Δήμου Αλεξανδρούπολης και ο Εικαστικός Σύλλογος Αλεξανδρούπολης δημιουργούν θαλασσινές εικόνες και εικαστικές συνθέσεις εμπνευσμένες από τη θάλασσα. Ομορφαίνουν για άλλη μια χρονιά τον χώρο της ανάπλασης.

